Bang voor mijn Leather fetish
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Beste mensen,
Ik heb sinds twee jaar een relatie met een jongen waarvan ik zielsveel van hou. Ik zou hem voor geen goud kwijt willen.
In de relatie ben ik top en hij is bottom. Hij wil absoluut geen top zijn. Ik kom er steeds meer achter dat ik ook ontzettend graag goed gepakt wil worden. Daarbij raak ik heel erg opgewonden als ik aan leer denk. Grote mannen in leer. Ik heb met mijn vriend al gesproken over een open relatie, toch weet ik het niet.
Wat moet ik met die Leather fetish en hoe begin je??
C
Ik heb sinds twee jaar een relatie met een jongen waarvan ik zielsveel van hou. Ik zou hem voor geen goud kwijt willen.
In de relatie ben ik top en hij is bottom. Hij wil absoluut geen top zijn. Ik kom er steeds meer achter dat ik ook ontzettend graag goed gepakt wil worden. Daarbij raak ik heel erg opgewonden als ik aan leer denk. Grote mannen in leer. Ik heb met mijn vriend al gesproken over een open relatie, toch weet ik het niet.
C
- scorpio25
- Newbie

scorpio25 schreef:Beste mensen,
C
Hee,
Breng hem eerst en vooral op de hoogte van je fetish, wie weet heeft 'ie ook wel oog voor dat soort fetish, en wilt ie er niet over praten of durfde 'ie niet. Je kan vertellen waarom het je opwind, en hem eens zo een kledingstuk laten passen.
-

Rukkrtje - Aftastend

scorpio25 schreef:dank je..ik vind het lastig te praten over mijn ook onderdanige kant.
Nou, breng dat ook rustig aan de man. Hij heeft er vast en zeker wel oren naar, en misschien vind ie het wel opwindend als hij de macht heeft in jullie seksleven, maar laat hem niet de bovenhand nemen, want dat kan gevaarlijk worden.
-

Rukkrtje - Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex