Het is nu 18 mei 2012 00:28

Banen in Friesland: N381 thv Appelscha

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor Talldutch » 13 nov 2011 09:28

Parkeerplaats aan de westzijde van de N381 tussen afslag Appelscha en Elsloo. Over het algemeen een wat ouder publiek, veel vertegenwoordigers, chauffeurs, maar ook locals. Ligt direct aan het bos (Drents-Friesche wold), is gemakkelijk toegankelijk. Veel beschutte plekjes om je ff discreet terug te trekken met een geile gozer.

Wil je liever niet met je auto gezien worden op deze plek, biedt de locatie een unieke optie. Neem de afslag Elsloo (verkeerslichten) en parkeer bij het bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer (direct na de afslag vanaf de N381 de 2e afslag links). Vanaf hier volg je het breede pad richting het bos. Op de 1e grote kruising van zandwegen in het bos, ga je links af. Je volgt het schelpenpaadje (fietspad) tot halverwege de N381. Rechts zie je een mountainbike route / ruiterpad het bos in gaan. Volg deze, en je komt bij de Parking uit.

NB: mountainbike pad wordt vooral in het weekeinde druk gebruikt door mountainbikers die niet altijd gay zijn! In oktober 2011 geluk: Mountainbiker die de herenliefde op een doordeweekse dag zocht. Als ik één ding geiler vind als mannen in een mooie, strakke sportieve onderbroek, is het wel kerels in strakke wielerkleding!

NB2: de laatste 3 keer dat ik hier was, was het een ZOOITJE in de zin dat je overal de 'afwerkplekken' kunt herkennen aan achtergelaten tissues. NOT DONE. Neem je rotzooi gewoon mee en gooi die in een prullebak. Dit is één van de mooiste gaybanen in het Noorden, zou jammer zijn als 'ie wordt opgesnoeid of afgesloten vanwege overlast en rommel.
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bi-Sub » 02 apr 2012 09:11

Is dit nog actueel ?
Dan ga ik zeker eens kijken of ik wat actie kan vinden..

Kom wel eens bij de Moere (Grolloo) maar daar gebeurd triest weinig.
Beetje pijn is best wel fijn..
Bi-Sub
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Talldutch » 13 apr 2012 17:20

Nog steeds actueel! En: ook de parking aan de provinciale weg Pesse-Meppel ter hoogte van Ruinen. Vol op actie.
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor friesland26 » 17 apr 2012 16:36

Is er altijd wat te beleven? Ik rijd er vaak langs en het lijkt me spannend om eens heen te gaan. Wel de eerste keer... :oops:
friesland26
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen