Banen in België
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik weet dat dit een Nederlands forum is, maar bij gebrek aan een gedegen Belgisch alternatief, stel ik mijn vraag toch hier maar even.
Heeft iemand hier ervaring met banen in België? Meer bepaald in het Gentse of aan de kust? Online vind ik weinig of alleen maar gedateerde informatie over de Belgische banen. Wie kan een update geven?
Thanks!
Heeft iemand hier ervaring met banen in België? Meer bepaald in het Gentse of aan de kust? Online vind ik weinig of alleen maar gedateerde informatie over de Belgische banen. Wie kan een update geven?
Thanks!
- Laifstail
- Newbie

Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Inderdaad In Antwerpen op Linkeroever op de Carpoolparking aan het bos. tegenover de tramhalte.
Persoonlijk mijn favoriete plaats zowel op weekdagen als weekends .
Persoonlijk mijn favoriete plaats zowel op weekdagen als weekends .
- Filip Grosfeld
- Aftastend

Langs de E34 net voor Turnhout (vanuit NL gezien), parking langs de autosnelweg. Ruime parking, ruime variatie aan mannen: vertegenwoordigers, studenten, ouderen). Aan weerszijden voldoende bosjes waar je je met een jongen terug kunt trekken voor geiligheid.
-

Talldutch - Ontdekkend

waarom moet dit op achterplaatsjes en parkings,ik vind het lekkerder thuis.net of je zegt,het is een doodzonde en niemand mag mij kennen.
- limburger1961
- Newbie

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen