Ballen scheren
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik wil mijn ballen scheren, hoe moet je dat doen en waar heb je de beste/minste ervaring mee?
Het liefste helemaal glad, het geeft niet als het even zeer doet, maar het moet natuurlijk niet bloeden of dagenlang rood zijn.
Dus hoe doe jij het?
Nat of electrisch scheerapparaat, ladyshave, tondeuse, epileerapparaat, waxen of anders?
Het liefste helemaal glad, het geeft niet als het even zeer doet, maar het moet natuurlijk niet bloeden of dagenlang rood zijn.
Dus hoe doe jij het?
Nat of electrisch scheerapparaat, ladyshave, tondeuse, epileerapparaat, waxen of anders?
- Absolut
- Newbie

Allereerst: Suffe enquête is dit. Bijna iedereen vult anders in, want met bijv. het elektrisch scheerapparaat maai je je ballen open. Dus da's niet echt handig.
Ik heb de Braun Bodygroom waarmee ik scheer en ik gebruik ook met regelmaat een scheermesje. Kan zowel nat als droog, als je maar goede scheerschuim gebruikt. Nieuwe Niveaspul voor hoofd en haar is trouwens ook goed.
Ik heb de Braun Bodygroom waarmee ik scheer en ik gebruik ook met regelmaat een scheermesje. Kan zowel nat als droog, als je maar goede scheerschuim gebruikt. Nieuwe Niveaspul voor hoofd en haar is trouwens ook goed.
-

bartjebarneveld - Expert

Ik kan mijn ballen niet scheren met mesje of bodygroom, ondanks ik erg voorzichtig ben haal ik mijn zak altijd open ... erg pijnlijk en vervelend.
Heb onlangs VEET crème geprobeerd, en dat is echt niet aan te raden, lijkt wel of je vel verbrand wordt, had er nog dagen later wondjes van op mijn zak.
Dus ik scheer nu mijn zak niet meer, alleen rond mijn pik scheer / trim ik nog.
Heb onlangs VEET crème geprobeerd, en dat is echt niet aan te raden, lijkt wel of je vel verbrand wordt, had er nog dagen later wondjes van op mijn zak.
Dus ik scheer nu mijn zak niet meer, alleen rond mijn pik scheer / trim ik nog.
-

Mr.X - Wegwijs

Luc schreef:Ik heb ze nog nooit geschoren ... ben zo bang dat ik mezelf snij ofzo
Ik ook. Ooit ging een gast me scheren en het bloedde lichtjes. Ik durf het sindsdien niet meer. Ik had minder bloed en minder pijn bij epilatie (nochtans als SM bedoeld). Bij zelfs semi-brutale epilatie komt de huid wat los en bloedt het oppervlakkig. De gast droeg gelukkig rubber handschoenen. Hij had het al meer gedaan en hij geilde er gewoon op.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Een man die met zijn ballen bezig is, is altijd meegenomen.
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Ik heb vorige week voor het eerst maar eens voorzichtig met een scheermesje geprobeerd, het duurde erg lang omdat ik zo bang was me te snijden, maar het resultaat is machtig mooi EN glad
(was goed voorbereid op een avondje xxx film met dessert)
(was goed voorbereid op een avondje xxx film met dessert)
-

Mr.X - Wegwijs

Laten we wel zijn: Glad is nu mode, maar smaken verschillen. Persoonlijk zorg ik er voor dat het ,,zaakie" altijd glad is. Of je nou een man of een vrouw hebt als partner, niemand zit er tegenwoordig toch meer op te wachten om een zak met haar in de mond te nemen? Net zoals vrouwen vaak een streepje hebben, houden wij onze ballen ook bij.
-

bartjebarneveld - Expert

mijn geliefde scheerd mij, ik ga er goed voor liggen en ja, je moet volledig vertrouwen hebben.
-

superLouis - Wegwijs

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen