Ball stretcher
36 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Heb wel eens een Notenkraker geprobeerd dat werkt eigenlijk andersom. Een soort van schroefbank waar je je ballen tussen kan doen.
Mijn ex vriend had die ooit gekocht en heb hem toen ook geprobeerd... ik vind het zelf niet zo geweldig al vond mijn ex vriend het geweldig!
Hier heb ik een afbeelding gevonden:

PS: niet te trak draaien hoor, want dan wordt het echt niet fijn... vond ik dan
Mijn ex vriend had die ooit gekocht en heb hem toen ook geprobeerd... ik vind het zelf niet zo geweldig al vond mijn ex vriend het geweldig!

- Ruben85
- Newbie

Jammer dat er nergens een beschrijving is over de enorme verschillen in scrotale gevoeligheid tussen mannen. Wordt hoog tijd dat ze daar een diepgaand academisch onderzoek over publiceren. Een boek hierover verslind ik. Beloofd. Eindelijk wat echt interessant academisch onderzoek. Het verschil blijkt in elk geval enorm groot te zijn.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Hallo
Ik draag al jaren ballstretchers. Ook als ik naar de sauna ga. Ik heb dan altijd veel bekijks. Ook tijdens het neuken kom ik veel intenser klaar. Door het extra gewicht is het voor de partner een sensatie om tijdens het neuken dat gewicht tegen zijn billen te voelen bij elke stoot.
Willem.
Ik draag al jaren ballstretchers. Ook als ik naar de sauna ga. Ik heb dan altijd veel bekijks. Ook tijdens het neuken kom ik veel intenser klaar. Door het extra gewicht is het voor de partner een sensatie om tijdens het neuken dat gewicht tegen zijn billen te voelen bij elke stoot.
Willem.
- willemo7o
- Newbie

Ruben85 schreef:Heb wel eens een Notenkraker geprobeerd dat werkt eigenlijk andersom. Een soort van schroefbank waar je je ballen tussen kan doen.![]()
ppffffttttt
eh..........ik moet wat bekennen.
Wat dit aangaat ben ik nogal kleinzerig betreft mijn ballen..............sorry.
-

superLouis - Wegwijs

Nieuwe betekenis voor het woord 'ballenknijper'.
Mij niet gezien, ik ben een schijtert als het op mijn voortplantingsorganen aankomt. Ik heb wel eens films gezien waarin een jongen, bijvoorbeeld, zwaar mishandeld wordt en waar er gedreigd wordt met lijfstraffen op de geslachtsdelen. Van die enge vrouwen die zeggen "Of moet ik hem er af knippen?"; als ik dit alleen al zo typ gaat er al een koude rilling door me heen.
En dat komt niet door het weer. Noem het een trauma, of een fobie; echt raar kan ik het zelf niet vinden.
Mij niet gezien, ik ben een schijtert als het op mijn voortplantingsorganen aankomt. Ik heb wel eens films gezien waarin een jongen, bijvoorbeeld, zwaar mishandeld wordt en waar er gedreigd wordt met lijfstraffen op de geslachtsdelen. Van die enge vrouwen die zeggen "Of moet ik hem er af knippen?"; als ik dit alleen al zo typ gaat er al een koude rilling door me heen.
En dat komt niet door het weer. Noem het een trauma, of een fobie; echt raar kan ik het zelf niet vinden.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

hm, mijn ballen zijn niet zo... gevoelig ofzo. Ik heb daar niets mee. 't Enige waarvoor ze dienen (bij mij) is het zaad helpen lozen.
Mijn vriend trekt daar weleens wat aan of kneed de balzak op zich... 't doet me eigenlijk niets.
en ik trek dat soms ook omlaag hoor om lekker klaar te komen...
dat binnen trekken van de ballen is normaal
Mijn vriend trekt daar weleens wat aan of kneed de balzak op zich... 't doet me eigenlijk niets.
- Unlocked
- Aftastend

Unlocked schreef:hm, mijn ballen zijn niet zo... gevoelig ofzo. Ik heb daar niets mee. 't Enige waarvoor ze dienen (bij mij) is het zaad helpen lozen.
Ik word altijd geil als ik iemand zijn ballen omlaag zie trekken als hij gaat komen. Meestal komen de ballen op naar mate van de opwinding. Dan gaan de mannen velal naar hun ballen. Dat vind ik zo ontiegelijk geil!
-

Bink - Post Lord

Ik vind de "humbler" heel geil. Een gast zit meteen in de juiste houding en de zak wordt ook gerokken, wel niet veel. De rekking hangt vooral af van de posities die de gast zelf aanneemt. Ik heb al gezocht naar video's erover. Blijken niet te vinden.
http://www.sirebound.com/gallery/Guys/P ... _Trip.html
Wie heeft er ervaringen mee?
@Erwin25
Hoe is het om een paar dagen lang de zak te rekken? Wat draag je dan? Hoe doe je het? Als ik wat om de zak heb, moet het er aanstonds af.
http://www.sirebound.com/gallery/Guys/P ... _Trip.html
Wie heeft er ervaringen mee?
@Erwin25
Hoe is het om een paar dagen lang de zak te rekken? Wat draag je dan? Hoe doe je het? Als ik wat om de zak heb, moet het er aanstonds af.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:http://www.sirebound.com/gallery/Guys/Pleasure_Trip.html
die liggen toch aardig kansloos in de knoop.....
doe mij maar effe niet....
-

superLouis - Wegwijs

ik vind deze al stoer genoeg
http://cid-e03774ba42070721.skydrive.live.com/self.aspx/boxer/008%5E_kopie.jpg
http://cid-e03774ba42070721.skydrive.live.com/self.aspx/boxer/008%5E_kopie.jpg
-

superLouis - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Sex