Het is nu 18 mei 2012 00:17

artikel Homoseksualiteit

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor ikke_ikke » 18 nov 2010 23:13

Hallo,

Ik ben een student en heb besloten om een artikel te schrijven over homoseksualiteit te schrijven. ehm ik heb er echter niet zo veel verstand van en vind het moeilijk om me te uiten. Ik zou graag willen vragen aan jullie om even 5 minuutjes te nemen om mijn artikel te lezen.

Homoseksualiteit.
Homoseksualiteit is een geaardheid. Bij homoseksualiteit is een verschil tussen gedrag, seksuele voorkeur en leefstijl. Uit onderzoek is gebleken dat er meer homoseksuelen bestaan dan men laat zien, 5% tot 10% blijkt homoseksueel te zijn. Homoseksuelen verbergen hun geaardheid omdat het in veel landen en religies verboden is en dan wordt gesproken van zondes.
Mijn mening als Muslima is een groot verschil vergeleken met de rest van mijn gemeenschap. Ik zie er niet in wat er verkeerd is aan het houden van een ander van hetzelfde geslacht.
Homoseksualiteit is een feit! Betekend dit dat de wereld moet veranderen? Homoseksualiteit bepaalt niet wie je bent, wat je toe instaat bent of wat je kan bereiken. Tieners verbergen tegenwoordig hun gevoelens omdat ze bang zijn voor afwijzing. Homoseksualiteit zie je echter overal. Docenten, politie agenten en studenten, deze kunnen allemaal homoseksueel zijn. Dit is een deel van jezelf dat je werk of je geloofsovertuiging niet moet beïnvloeden. Vanuit sommige geloofsperspectieven (Christendom, Islam, Jodendom etc.) wordt het niet geaccepteerd als je Homo bent. Vandaar dat homoseksualiteit automatisch niet in de maatschappij past.