Anale sex probleempje..
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi!
Ben een jongen van 20 en heb sinds mijn 18de anale sex. In het begin deed het erg pijn maar na 2 á 3 keer begon het erg lekker te worden.. alleen sinds een half jaar vind ik het niet meer zo lekker.. als ik het probeer dan moet ik telkens naar de wc en schijt me helemaal leeg.. daarnaast lijkt het alsof mijn kontgat groot word en lijkt op aambeien maar gaat daarna gelijk weer weg. daarnaast komt er ook welleens slijm bij....weet iemand hoe dit komt
Ben een jongen van 20 en heb sinds mijn 18de anale sex. In het begin deed het erg pijn maar na 2 á 3 keer begon het erg lekker te worden.. alleen sinds een half jaar vind ik het niet meer zo lekker.. als ik het probeer dan moet ik telkens naar de wc en schijt me helemaal leeg.. daarnaast lijkt het alsof mijn kontgat groot word en lijkt op aambeien maar gaat daarna gelijk weer weg. daarnaast komt er ook welleens slijm bij....weet iemand hoe dit komt
- boy20jaar
- Newbie

Het is mogelijk wat raar voor je omdat je misschien niet zo vaak naar je huisarts gaat, maar met dit soort dingen kun je daar heel goed terecht hoor. Je huisarts heeft ook een beroepsgeheim en je bent 20 jaar, dan neem ik aan dat je niet meer bang bent om hier over te praten met een vreemde (in real life, een forum is niets aan).
Hoewel ik betwijfel of die je een klysma zou aanraden...
Oh, en wees open en eerlijk. Zeg wel dat het om seks gaat, anders eindig je met een of ander zalfje - wat je niet wilt.
Hoewel ik betwijfel of die je een klysma zou aanraden...
Oh, en wees open en eerlijk. Zeg wel dat het om seks gaat, anders eindig je met een of ander zalfje - wat je niet wilt.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

hoi
uhm ik speel al me kontje
zins ik 12 13 was ja echt !
maar iedergeval ik heb gewoon geleert dat je:
heel schoon moet zijn (je handen,speeltjes,de plek waar je het doet)
doe het niet tevaak voel aan je lichaam als je het kan doen of niet blijf denken met je hoofd ook al ben je geil :p
probeer eerst naar de wc tegaan en de dag er voor als je goed heb gegeten help dat !
als je goed heb gegeten kan je na je wc bezoek al heel schoon zijn van binnen
wil je echt heel clean dan zou ik een anale douch nemen ( ik gebruik me douch kop op harde straal )als je hem goed richt spuit je zo er in
na dat alles schoon is je handen speeljes nagels etc kan je beginnen
ik gebruik een vaseline met white petrolatum usp 99.8%
goed vet en blijft goed vet
probeer eerst een beetje met je vinger voor je met je speeltjes aan de gang gaat
neem je tijd haast niet en voel aan je lichaam wat je grens is ondanks hoe geil je ook ben soms door geilheid kan je net tever gaan
en dan voel je het wel na dat je bent klaar gekomen en als je pech heb een paar dagen later nog
ik hoop dat ik niks ben vergeten
uhm ik speel al me kontje
maar iedergeval ik heb gewoon geleert dat je:
heel schoon moet zijn (je handen,speeltjes,de plek waar je het doet)
doe het niet tevaak voel aan je lichaam als je het kan doen of niet blijf denken met je hoofd ook al ben je geil :p
probeer eerst naar de wc tegaan en de dag er voor als je goed heb gegeten help dat !
als je goed heb gegeten kan je na je wc bezoek al heel schoon zijn van binnen
wil je echt heel clean dan zou ik een anale douch nemen ( ik gebruik me douch kop op harde straal )als je hem goed richt spuit je zo er in
na dat alles schoon is je handen speeljes nagels etc kan je beginnen
ik gebruik een vaseline met white petrolatum usp 99.8%
goed vet en blijft goed vet
probeer eerst een beetje met je vinger voor je met je speeltjes aan de gang gaat
neem je tijd haast niet en voel aan je lichaam wat je grens is ondanks hoe geil je ook ben soms door geilheid kan je net tever gaan
en dan voel je het wel na dat je bent klaar gekomen en als je pech heb een paar dagen later nog
ik hoop dat ik niks ben vergeten
- darkENtasty
- Newbie

ik veronderstel dan (met je douche) dat je een stretcher op je sluitspier zet, zodat die open blijft... alé... ik stel me dat dan er zo bij voor...
ivm dit
is dat niet wat laat?
ivm wat de jongen schrijft over naar het toilet gaan, dat heb ik dus ook. Ik word graag geneukt, maar dat is dan wel vaak de consequentie.
en dat slijm... nouja... niet gewoon het sperma van je vriendje? (of je date)
ivm dit
is dat niet wat laat?
ivm wat de jongen schrijft over naar het toilet gaan, dat heb ik dus ook. Ik word graag geneukt, maar dat is dan wel vaak de consequentie.
en dat slijm... nouja... niet gewoon het sperma van je vriendje? (of je date)
- Unlocked
- Aftastend

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex