Het is nu 18 mei 2012 00:07

Anale masturbatie

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Tomtom » 31 jan 2008 18:47

hallo, ik vind het lekker om met m'n kontje te spelen. Normaal ben ik daar niet zo openhartig over maar in de anonimiteit van dit forum hoop ik wat tips en ervaringen te horen.

...

Wie wil vertellen wat hij lekker vind?
Laatst bijgewerkt door Tomtom op 28 feb 2008 11:25, in totaal 1 keer bewerkt
Tomtom
Newbie
Newbie

Berichtdoor Raider » 04 feb 2008 20:27

eerlijk gezegd interesseert het de meesten geen hol waar jij je vingers in stopt denk ik zo.... dus waarom dit soort nutteloze berichten?

of ben je er zoeen die zich opgeilt met verhaaltjes?
wassup!
Raider
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 04 feb 2008 20:57

mwah
waar is een forum anders voor..?

precies
een vrijplaats voor berichten
en daarom zijn er verschillende rubrieken waar die ondergebracht worden
dus je hoeft echt niet alles te lezen
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor andregr » 06 feb 2008 23:15

Tomtom schreef:hallo, ik vind het lekker om met m'n kontje te spelen. Normaal ben ik daar niet zo openhartig over maar in de anonimiteit van dit forum hoop ik wat tips en ervaringen te horen.

Ik begin meestal met m'n vingers en wat olie of glijmiddel m'n anus te masseren. Dan voorzichtig een vinger erin en een beetje opwarmen. Het is niet altijd even schoon daarbinnen. Daarom is de badkamer een favoriete plek om dit spel te spelen. Met de douchekop spoel ik mezelf schoon. Maar als ik in een kinky bui ben vinger ik de ontlasting naar buiten (met of zonder latex handschoenen). Als alles schoon is komen er vaak alleen nog zachte dikke sappen die ook als glijmiddel werken. Ik stop er een vinger bij en als het met twee vingers ook soepel gaat kunnen de hulpmiddelen tevoorschijn komen. Heb van alles geprobeerd van groente en fruit tot rubber speelgoed. Het speelgoed bevalt toch het best. M'n favoriet is een aantal plastic kralen aan een dik plastic koord. Het is niet eens zo dik maar geeft een heerlijk gevoel om dat in en uit te brengen.

Ik vind het ook zalig om iets rubberachtigs in mijn kontje te hebben, meestal word het uiteindelijk na de klysma in bad een dikke butplug van maximaal 8,5 cm dik op het dikste punt die zichzelf naar binnen trekt op het moment dat ie net over dat dikste punt heen is.......een zalig gevoel! Mijn pik stuiterd daarvan meestal!
Gaat die plug er niet in dan pak ik eens een rubber dildo die ik er tot de rand toe in pers zonder moeite in lengte is die dan 20 cm in doorsnede 6 waarna ik het heerlijk vind om na het bad dat ding gewoon lekker in me te houden voor de rest vand e avond en af en toe de nacht...weleens geprobeerd? Ik pak mezelf dan lekker hel strak in met krimpfolie zodat de dildo of plug er lekker diep in blijft bijna onzichtbaar dus, daarna doe ik mezelf intapen met verpakkingstape over de folie en sory rond mijn pik doe ik dan een rubber flipper van duiken die zit dan strak rond mijn stijve en rond mijn ballen onder de folie en zalig gevoel!
Daaroverheen tek ik dan meestal een surf of duikpak aan en dan ga ik gewoon wat tv kijken of toch maar vroeger naar bed en bind ik mijn enkels zo goed mogelijk wijd aan mijn bed vast zelf. Ziek he?

Het lekekrst slaap ik dan zo gewoon wijdbeens op bed, gevult en met een stijve die de hele nacht stijf blijft tot ie spontaan klaar kan komen als ik een te geile droom heb die nacht of smorgens als ik wakker word. Ook met gasmasker op slapen vind ik erg prettig in deze combinatie.

Wat ik nu nog wil is eindelijk eens een keer vastgebonden worden door een ander en gdwongen worden in deze outfit! Degene die dataandurft mag dan zelfs mijn pik voorzien van een rubber catheter, lijkt me ook zalig en een kleine plug inmijn mondje strak onder dat gasmasker!

Wie o wie spreekt dit nog meer aan of ben ik de enige?

Rubber diver
andregr
Newbie
Newbie

Berichtdoor maestro » 19 maart 2008 01:19

in mijn kont komt geen hond :mrgreen:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Jamie » 19 maart 2008 06:36

Mag ook niet , volgens de 2e kamer dan, en zij van de dierenpartij . :wink:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor gilliweg » 19 aug 2008 13:41

ik heb 2 speeltjes, een dunne jelly vibrator en een dikke grote rubbere dildo.

soms ben ik zo geil dat ik niet van mezelf af kan blijven en mezelf begin te vingeren.

laatst stopte ik die grote dildo in mezelf, begon mezelf te neuken met dat ding en ik kwam spontaan klaar !

erg geil !
gilliweg
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 19 aug 2008 20:49

nothing beats the real thing ^_^
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor belier » 22 aug 2008 19:26

nothing beats real,that is sure.

maar ik mag graag mijn plug, 14 x 4.5 , gebruiken op een vrije ochtend, nadat ik een paar clisma's heb gebruikt, dus wel schoon graag. het zit prettig en blijft ook op z'n plaats. bovendien loop ik ook met plug door het bos en lig zo ook graag in de zon. de meesten vinden het kicken

denk erover om een anaal douche te kopen
belier
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 23 aug 2008 16:29

Dus je loopt heel vaak met een butt plug maar hebt geen anale douche utility :S

Lijkt me prioriteit numero uno om er eentje te halen!
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor belier » 25 aug 2008 22:05

schat, ik gebruik op het moment clisma's zoals je hopelijk kunt lezen kunt lezen
belier
Newbie
Newbie

Berichtdoor maestro » 27 aug 2008 02:25

Steve, in het kader van dit topic, WTF is dit nou weer

http://www.gaytube.nl/view_video.php?vi ... 5c4e0de0d9

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Raider » 28 aug 2008 14:51

maestro schreef:Steve, in het kader van dit topic, WTF is dit nou weer

http://www.gaytube.nl/view_video.php?vi ... 5c4e0de0d9

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Gatver man ....
wassup!
Raider
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor angelus » 23 sep 2008 20:17

andregr schreef:
Tomtom schreef:hallo, ik vind het lekker om met m'n kontje te spelen. Normaal ben ik daar niet zo openhartig over maar in de anonimiteit van dit forum hoop ik wat tips en ervaringen te horen.

Ik begin meestal met m'n vingers en wat olie of glijmiddel m'n anus te masseren. Dan voorzichtig een vinger erin en een beetje opwarmen. Het is niet altijd even schoon daarbinnen. Daarom is de badkamer een favoriete plek om dit spel te spelen. Met de douchekop spoel ik mezelf schoon. Maar als ik in een kinky bui ben vinger ik de ontlasting naar buiten (met of zonder latex handschoenen). Als alles schoon is komen er vaak alleen nog zachte dikke sappen die ook als glijmiddel werken. Ik stop er een vinger bij en als het met twee vingers ook soepel gaat kunnen de hulpmiddelen tevoorschijn komen. Heb van alles geprobeerd van groente en fruit tot rubber speelgoed. Het speelgoed bevalt toch het best. M'n favoriet is een aantal plastic kralen aan een dik plastic koord. Het is niet eens zo dik maar geeft een heerlijk gevoel om dat in en uit te brengen.

Ik vind het ook zalig om iets rubberachtigs in mijn kontje te hebben, meestal word het uiteindelijk na de klysma in bad een dikke butplug van maximaal 8,5 cm dik op het dikste punt die zichzelf naar binnen trekt op het moment dat ie net over dat dikste punt heen is.......een zalig gevoel! Mijn pik stuiterd daarvan meestal!
Gaat die plug er niet in dan pak ik eens een rubber dildo die ik er tot de rand toe in pers zonder moeite in lengte is die dan 20 cm in doorsnede 6 waarna ik het heerlijk vind om na het bad dat ding gewoon lekker in me te houden voor de rest vand e avond en af en toe de nacht...weleens geprobeerd? Ik pak mezelf dan lekker hel strak in met krimpfolie zodat de dildo of plug er lekker diep in blijft bijna onzichtbaar dus, daarna doe ik mezelf intapen met verpakkingstape over de folie en sory rond mijn pik doe ik dan een rubber flipper van duiken die zit dan strak rond mijn stijve en rond mijn ballen onder de folie en zalig gevoel!
Daaroverheen tek ik dan meestal een surf of duikpak aan en dan ga ik gewoon wat tv kijken of toch maar vroeger naar bed en bind ik mijn enkels zo goed mogelijk wijd aan mijn bed vast zelf. Ziek he?

Het lekekrst slaap ik dan zo gewoon wijdbeens op bed, gevult en met een stijve die de hele nacht stijf blijft tot ie spontaan klaar kan komen als ik een te geile droom heb die nacht of smorgens als ik wakker word. Ook met gasmasker op slapen vind ik erg prettig in deze combinatie.

Wat ik nu nog wil is eindelijk eens een keer vastgebonden worden door een ander en gdwongen worden in deze outfit! Degene die dataandurft mag dan zelfs mijn pik voorzien van een rubber catheter, lijkt me ook zalig en een kleine plug inmijn mondje strak onder dat gasmasker!

Wie o wie spreekt dit nog meer aan of ben ik de enige?

Rubber diver

Lijkt me allemaal heel lekker eerlijk gezegd :oops: maar k woon nog thuis dus ik kan dat niet ecth doen allemaal :wink:
angelus
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Aver » 08 apr 2009 09:24

Ik zelf hou wel van men eigen te vingeren aangezien ik
nog geen vriendje heb. Ik heb ook een "bootie" gekocht
helaas is deze te kort (maar een 8 cm. lang).

Dus ik zoek nog iets anders dat wat groter is.
Aver
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 08 apr 2009 19:37

belier schreef:schat, ik gebruik op het moment clisma's zoals je hopelijk kunt lezen kunt lezen

clisma of anal shower
what's the different,,,,,,,,,,, :arrow:
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Aver » 07 sep 2009 16:48

Ik heb nu een dildo die opblaasbaar en het is gewoonweg super! Lekker genieten 's morgens na de douche (eerst reinigen uiteraard).
Aver
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Luc » 10 sep 2009 10:34

'smorgens na mijn douche denk ik niet gelijk aan een ding in mijn poepert ..... zelfs niet aan masturberen, naja, soms dan
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Aver » 10 sep 2009 10:37

ik ook niet altijd. Maar heel soms wel.
Aver
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor hotdoggy » 25 sep 2009 15:51

ik ben ondertussen klaar met speeltjes, ik wil een echte pik in me!
wie wil mag zijn pik in mijn kontje duwen.
hotdoggy
Aftastend
Aftastend

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Sex