Het is nu 18 mei 2012 00:06

Anaal

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Rob1989 » 18 okt 2010 02:49

Ik ben nog nooit geneukt, maar steek al wel een tijdje bij het rukken een vinger in mijn anus. Ik heb nog geen ervaring met mannen maar wil binnenkort wel eindelijk een keer geneukt gaan worden.

Heeft iemand nog advies? Zijn er dingen die ik moet weten? Moet je je darm leeg spoelen? en zo ja hoe doe je dat? Is het verstandig om eerst ergens een dildo te kopen en daar voorzichtig mee te oefenen?

..en dan vroeg ik me af hoe de meeste van jullie hun eerste keer geneukt zijn? Via internet met iemand afgesproken? Zat je in een relatie? en hoe was je eerste keer?
Rob1989
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 18 okt 2010 22:34

1) Vingeren.

2) Dildo met condoom. Probeer met je mond er een condoom om te leggen. Leuke oefening voor jongens, vooral voor wie het condoom omgelegd krijgt die zich er zelfs geen rekenschap van geeft. Hij denkt alleen dat je eens extra lief bent.

http://www.youtube.com/watch?v=fjMt7RjS1M0

3) Het grote werk.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor mysterie91 » 13 nov 2010 15:54

he, een goede tip.
1. ga er voor naar de wc
2. douch u er na en maak u kont goed proper
3. het beste is op je rug liggen en bennen omhoog. zou heb ik toch het minste last met het naar binnen krijgen van de lul. en gebruik genoeg glijmiddel

4. genieten
mysterie91
Newbie
Newbie

Berichtdoor gaysaunasnl » 17 nov 2010 00:03

Als ik mezelf vinger dan is het wel redelijk lekker, maar als een ander dat doet dan voelt het nooit fijn. Natuurlijk is rimmen een ander verhaal. Of die kerel moet een nagel aan zijn tong hebben...
wanna date?
gaysaunasnl
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex