Het is nu 18 mei 2012 00:06

anaal

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor boris » 23 maart 2006 12:30

Aan al deze comments af te lezen stuit ik bij mezelf toch op een probleem... wanneer ik alleen al een vinger inbreng... dan doet dit al erge pijn, toen ik voor het eerst met een jongen anaal ging verging ik echt van de pijn, hij heeft toen mij maar toe gesproken die keer alleen oraal verder te gaan...heeft iemand suggesties om mijn anus soepeler te maken? Alvast bedankt
boris

Berichtdoor * » 23 maart 2006 14:51

veel oefene e, regelmatig ns iet in je kontje stieke
*

Berichtdoor luco » 23 maart 2006 19:43

bartjebarneveld schreef:
Gast schreef:k heb een vraag

kan je ook jezelf anaal bevredigen met je vinger??
hoe gaat dat de 1e keer?

alvast bedankt,

groetjesz

Kijk naar je hand. Als het goed is zitten daar vijf vingers aan. Gebruik bij voorkeur je wijs- of middelvinger. Waarschijnlijk heb je ook een kont. Tussen die twee kadetten (of uitgelubberde vellen) zit een gat. Ook wel sterretje of jongenskutje genaamd. Probeer daar voorzichtig een vinger in te steken. Beweeg wat op en neer of heen en weer en wellicht ervaar je dan een sensatie die bij jou wat erotische en/of opgewonden gevoelens naar boven zou kunnen brengen. Als je het helemaal dolletjes wilt doen, probeer je NOG een vinger naar binnen te brengen. Kijken of het past! Kind, doe 's gek. Maak jezelf wild! En stel niet meer van die stomme vragen op dit forum, LOSER!!!!!!!!!

Zeg bartjebarneveld,
Dit valt me erg van je tegen.
De persoon steld gewoon een vraag, en dan kom jij met hem maar gelijk vopor lozer uit te maken. Ik kan me indenken dat voor de meeste hier duidelijk is dat wat hij vraagd mogelijk is, maar voor deze gast dus niet. Dat je het uitlegd is voldoende hoor. Niet iedereen weet alles al.
Op deze manier breng je iemand behoorlijk in de verlegenheid. Wat weet jij van deze gast af, misschien is het wel iemand van een jaar of 12 die gewoon op ontdekking is. Ik vind het prima dat hij deze vraag hier steld. Domme vragen bestaan nou eenmaal niet, domme antwoorden wel.
Sorry hoor, maar dit moest ik effe kwijt.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 23 maart 2006 20:44

sorry
maar ga voortaan in de rij staan als je een vraag ziet
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 23 maart 2006 22:13

Waar slaat dit nu weer op.
Die gast steld gewoon een vraag, en wordt voor lozer uitgemaakt.
Vind je dat dan normaal :roll:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 23 maart 2006 23:16

Gast schreef:Inderdaad niet zo'n slim advies Bink. Glas kan levensgevaarlijk zijn.

Ik kan me niet herinneren hier iets mee te maken te hebben. Trouwens ik vind alles wat je in je kont steekt gevaarlijk, behalve misschien vingers (kort gevijlde nagels), aangepaste dildo of pik met condom.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Neal » 24 maart 2006 11:34

Bink schreef:
Gast schreef:Inderdaad niet zo'n slim advies Bink. Glas kan levensgevaarlijk zijn.

Ik kan me niet herinneren hier iets mee te maken te hebben. Trouwens ik vind alles wat je in je kont steekt gevaarlijk, behalve misschien vingers (kort gevijlde nagels), aangepaste dildo of pik met condom.

't Was Kinky die het schreef, "Gast" heeft per ongeluk de verkeerde naam bij de quote gegeven.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Sex