anaal probleempje.. - reactie aub!
27 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
markjeee schreef:KinKy schreef:markjeee schreef:Ja,BIJNA.
Mijn vriendje wilt ook niet dat ik hem pijp.
je maakt 't niet makkelijker
laat 't rimmen maar weg dan
maar hoeveel pelzier kun je zo hebben?
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Inventariseer wat je vriendje wel leuk vindt op seksueel gebied, probeer daar dan mee te werken naar anale seks.
En om even de droge ******** uit te hangen: is het al bij je opgekomen dat je vriendje misschien niet zo moet zeiken en anders beter een andere bitch kan gaan zoeken? Ik bedoel, het is natuurlijk heel lief dat je het hem naar de zin wil maken en niets doet tegen zijn wil; maar hij mag ook best wat water bij de wijn doen.
Natuurlijk weet ik niet in hoeverre dit al gebeurt in jullie relatie - dus voel je vooral niet aangesproken als bovenstaande optie niet reëel is voor jullie.
En om even de droge ******** uit te hangen: is het al bij je opgekomen dat je vriendje misschien niet zo moet zeiken en anders beter een andere bitch kan gaan zoeken? Ik bedoel, het is natuurlijk heel lief dat je het hem naar de zin wil maken en niets doet tegen zijn wil; maar hij mag ook best wat water bij de wijn doen.
Natuurlijk weet ik niet in hoeverre dit al gebeurt in jullie relatie - dus voel je vooral niet aangesproken als bovenstaande optie niet reëel is voor jullie.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:Inventariseer wat je vriendje wel leuk vindt op seksueel gebied, probeer daar dan mee te werken naar anale seks.
Ja dat is wel eens bij me opgekomen dat hij niet zo moet zeiken,maar hij zei tegen mij dat hij bang was dat onze relatie stuk zou gaan omdat hij sommige dingen niet wilt.
hij wilt btw niet dat ik hem pijp omdat hij alle aandacht aan mij wilt geven enzo,en alleen mij wilt verwennen..
- markjeee
- Aftastend

Misschien kun je hem duidelijk maken dat orale seks voor beide partners plezierig kan zijn. Het voelt namelijk goed om een ander mens goed te laten voelen.
Niet zo moeilijk doen en gewoon je gevoel volgen. Als dat nu al niet werkt zit er toch geen lange-termijn potentie in de relatie. Dus niet nadenken en gewoon doen.
En over die anale seks, neukt hij jou wel dan? Of vindt hij dat ook vervelend...
Niet zo moeilijk doen en gewoon je gevoel volgen. Als dat nu al niet werkt zit er toch geen lange-termijn potentie in de relatie. Dus niet nadenken en gewoon doen.
En over die anale seks, neukt hij jou wel dan? Of vindt hij dat ook vervelend...
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:Misschien kun je hem duidelijk maken dat orale seks voor beide partners plezierig kan zijn. Het voelt namelijk goed om een ander mens goed te laten voelen.
ik heb het zelf niet zo op zelf geneukt worden,ik vind het fijner om bij iemand anders te doen..en sowieso hoeft hij van mij me niet te neuken :')
- markjeee
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex