Het is nu 17 mei 2012 23:53

Als ik masturbeer, dan is dat omdat...

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Ik masturbeer omdat ...

ik geil ben
24
49%
ik (anders) niet kan slapen
2
4%
uit verveling
1
2%
ik verslaafd aan rukken ben
15
31%
ik ineens geil een plaatje / filmpje zag
2
4%
ik er dan maar vanaf ben
2
4%
de ontmoetingsplek / sauna etc te ver is
1
2%
het nu regent en ik nergens terrecht kan
0
Geen stemmen
mijn date niet op kwam dagen
1
2%
iets anders, namelijk:
1
2%

Totaal aantal stemmen : 49

Berichtdoor l0vE » 31 mei 2007 21:44

Naar aanleiding van Binks topic http://www.gayforum.be/post24179.html de vraag waarom je masturbeert (als je dat doet)!
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 31 mei 2007 22:50

Ik ben verslaafd aan rukken. Ik beoefen het als een kunst. Rukken met z'n tweëen vind ik ook verrukkelijk. Ik vind rukken eigenlijk altijd verrukkelijk.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor reneexx » 01 jun 2007 21:40

lijk me heerlijk als je door een andere wordt afgetrokken
hij bepaald of die snel of langzaam op en heen gaat :D

gr rene
reneexx
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Steve » 10 jun 2007 09:23

Jeetje, al 4 van de 8 verslaafd aan rukken :jump:
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 11 jun 2007 22:56

Steve schreef:Jeetje, al 4 van de 8 verslaafd aan rukken :jump:

Dat zit in de aard van het beestje.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Helger » 12 jun 2007 13:26

Cijfers zijn inmiddels alweer anders maar verslaving aan masturberen heeft een daadwerkelijke lichaamlijke oorzaak! Tsja, ik las er net over dus dacht het effe te melden

Masturbatie-verslaving - Lichamelijke Aspecten

Het lichaam wordt "high" van de masturbatie-verslaving veroorzaakt door de stroom van chemicaliën die tijdens het orgasme in de hersenen vrijkomt. Terwijl het brein naar dit "high" begint te snakken, oefent de verslaafde zichzelf om de climax steeds sneller en vaker te ervaren. Bovendien raakt de verslaafde gewend aan de sensaties van het masturberen, soms zelfs tot het punt waarop "normale" sexuele activiteiten niet meer bevredigend zijn. Woody Allen had de volgende zin in één van zijn films: "Ik ben goed in sex; ik oefen vaak wanneer ik alleen ben". Hoewel dat misschien wel over mag komen als een grappige uitspraak, onderstreept deze wel het lichamelijke probleem van masturbatie. Door aan masturbatie te doen wordt de verslaafde een expert in het hebben van een korte, intense activiteit met een snelle climax. Helaas is dit voor de partner in een sexuele relatie niet erg bevredigend.

Masturbatie-verslaving - Emotionele/Geestelijke Aspecten

Masturbatie is, gewoonweg vanwege wat het is, een zelfzuchtige daad. Omdat je sex met jezelf hebt is er geen noodzaak om iemand anders te plezieren. De emotionele aard ervan lijkt dezelfde koers te volgen. Terwijl sex verwordt tot iets dat weinig meer is dan het bevredigen van je eigen lichamelijke behoeften, bestaat er ook de neiging om de emotionele behoeften van je partner te verwaarlozen. Zij/hij wordt niets meer dan een object voor je sexuele bevrediging.
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 12 jun 2007 22:47

Helger schreef:Cijfers zijn inmiddels alweer anders maar verslaving aan masturberen heeft een daadwerkelijke lichaamlijke oorzaak! Tsja, ik las er net over dus dacht het effe te melden

Masturbatie-verslaving - Lichamelijke Aspecten

Het lichaam wordt "high" van de masturbatie-verslaving veroorzaakt door de stroom van chemicaliën die tijdens het orgasme in de hersenen vrijkomt. Terwijl het brein naar dit "high" begint te snakken, oefent de verslaafde zichzelf om de climax steeds sneller en vaker te ervaren. Bovendien raakt de verslaafde gewend aan de sensaties van het masturberen, soms zelfs tot het punt waarop "normale" sexuele activiteiten niet meer bevredigend zijn. Woody Allen had de volgende zin in één van zijn films: "Ik ben goed in sex; ik oefen vaak wanneer ik alleen ben". Hoewel dat misschien wel over mag komen als een grappige uitspraak, onderstreept deze wel het lichamelijke probleem van masturbatie. Door aan masturbatie te doen wordt de verslaafde een expert in het hebben van een korte, intense activiteit met een snelle climax. Helaas is dit voor de partner in een sexuele relatie niet erg bevredigend.

Masturbatie-verslaving - Emotionele/Geestelijke Aspecten

Masturbatie is, gewoonweg vanwege wat het is, een zelfzuchtige daad. Omdat je sex met jezelf hebt is er geen noodzaak om iemand anders te plezieren. De emotionele aard ervan lijkt dezelfde koers te volgen. Terwijl sex verwordt tot iets dat weinig meer is dan het bevredigen van je eigen lichamelijke behoeften, bestaat er ook de neiging om de emotionele behoeften van je partner te verwaarlozen. Zij/hij wordt niets meer dan een object voor je sexuele bevrediging.

Ik mag dan verslaafd zijn aan masturbatie, ik word pas echt high wanneer ik een andere gast bevredig. Dat verhaal van die chemicaliën is zeker waar, maar wanneer ik een andere gast bevredig, komen er nog veel meer chemicaliën vrij. Dat kan je zo voelen. Bovendien heb ik geen enkele neiging snel te mastuberen. Integendeel. Ik doe het heel traag en probeer niet zoveel mogelijk orgasmen te bereiken. Ik masturbeer heel traag want ik heb een hekel aan snelspuiten en snelrukken. Voor mij is masturbatie een even volwaardige sexuele activiteit als elke andere en het valoriseert juist sex met anderen aangezien alle fantasmen erbij typisch over sexuele situaties met anderen gaan. Ik vind die bevindingen hierboven zeer kortzichtig, zelfs zo kortzichtig dat ze niet helemaal lijken te kloppen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor maestro » 08 jul 2007 22:00

Verslaafd aan masturbatie kan je alleen maar zijn als je tekort komt in het echte leven lijkt mij, wordt je net als ik zo high van :lol:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 14 jul 2007 16:48

Ach germ, Heb je een tekortkoming
(grapje) :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 14 jul 2007 17:46

Omdat ik geen partner heb en omdat het lekker oplucht. :D

Maar om nou echt te zeggen dat ik verslaaf ben, nee.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Mr.X » 15 jul 2007 15:51

hmm, ik denk eerder aan een onbedwingbare drang, gewoon lekker en meestal voor het slapen gaan, moet wel zeggen dat ik vaker ruk sinds ik single ben, vaker dan het aantal keer wat ik sex had toen ik een partner had... een soort van opvulling van een leegte? Of, zoals hierboven werd gesteld, een tekortkoming?
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Jack1542 » 15 jul 2007 20:23

Eigenlijk pijp ik liever,maar dat red ik niet bij mezelf.
En daar ik sinds kort weer alleenstaand ben,is rukken
met beleid,dus niet zo maar even vlug,een noodoplossing.
Ach,en met attributen erbij is het altijd beter dan niets,en
eigenlijk ben ik mogelijk ook wel behoorlijk sexueel ingesteld.
Homoseksueel uiteraard.
Zoek maatje om in samenspraak veel knusse gezellige dingen te ondernemen.
Jack1542
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 16 jul 2007 08:38

Bijna elke gozer op deze planeet masturbeert of heeft het gedaan. Geil, lekker, ontspannend en heerlijk. En of je nou fantaseert over een bloedmooie vrouw of een lekkere vent, iedereen staat wel 's op knappen en dan is het maar wat fijn dat je daar wat aan kunt doen.

Het is overigens heel gezond en vervelende consequenties heeft het al helemaal niet.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 16 jul 2007 22:46

bartjebarneveld schreef:Bijna elke gozer op deze planeet masturbeert of heeft het gedaan. Geil, lekker, ontspannend en heerlijk. En of je nou fantaseert over een bloedmooie vrouw of een lekkere vent, iedereen staat wel 's op knappen en dan is het maar wat fijn dat je daar wat aan kunt doen.

Het is overigens heel gezond en vervelende consequenties heeft het al helemaal niet.

Het is trouwens van belang om op jonge leeftijd te masturberen om op oudere leeftijd prostaatkanker te voorkomen.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3072021.stm
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Richie » 24 jul 2007 19:44

Ik was geloof ik 16 toen ik voor het eerst klaarkwam, maar ik masturbeerde al vanaf mijn 14e, volop gefrustreerd dat er maar niets uitkwam bij mij 8) dus, je kan wel jong beginnen, maar het lichaam moet er ook wel klaar voor zijn
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ray74 » 31 jul 2007 20:46

omdat ik geil ben,en omdat ik dan beter in slaap val.

Zijn er mensen die rukken uit verveling :lol:
ray74
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor bartjebarneveld » 01 aug 2007 08:18

Uit verveling? Geen idee. Maar als ik op zaterdag vrij ben kan ik UREN met dat ding liggen spelen voordat ik klaarkom. Heerlijk, heerlijk!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Julian » 01 aug 2007 10:19

Ik heb op mijn vrije zaterdag wel wat anders te doen dan met mijn leuter te lopen spelen eigenlijk :roll:
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor pissletje » 01 aug 2007 15:16

Heerlijk om te masturberen, misschien een soort verslaving. Bijna iedereen doet t, iedere keer weer, dat zou je toch verslaving kunnen noemen of misschien een behoefte, kan ook. Sex met zn 2en is toch bevredigender vind ik, maar dat is niet altijd mogelijk. Soms ben ik ineens zo geil, bijv. op mijn werk, dat ik me ff lekker aftrek op het toilet. Je kan moeilijk een collega vragen of hij je ff wil pijpen......
Samen masturberen is trouwens top! Maar probeer maar s van die andere pik af te blijven.......
Plassex? Heerlijk!
pissletje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gert73 » 25 aug 2007 14:19

Beetje moeilijk een keuze te maken!

Bij mij heeft het meerdere functies, het werkt prima als 'slaapmutsje' maar ook pure geiligheid en ook verveling kunnen een reden zijn.

Ik vermaak me in ieder geval iedere keer weer prima!
Gert73
Wegwijs
Wegwijs

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes