Als ik masturbeer, dan is dat omdat...
33 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Als je het doet, wel regelmatig afwisselen van links en recht... goed voor je armspieren 
-

IkBenRonald - Aftastend

bartjebarneveld schreef:Uit verveling? Geen idee. Maar als ik op zaterdag vrij ben kan ik UREN met dat ding liggen spelen voordat ik klaarkom. Heerlijk, heerlijk!
Ja, ik ook, maar dan niet op zaterdag. Mijn lul is mijn zoethouderdje, zeg ik altijd. Zo hoort het ook.
-

Bink - Post Lord

ja waarom doe ik het , denk dat ik ook verslaafd ben aan masturbatie , er gaag geen dag voorbij zonder dat ik het doe en moet zeggen dat ik het meestal 2 keer en soms wel 3 per dag doe ....
spuiten is mijn hobby
-

cuteboyke2 - Aftastend

cuteboyke2 schreef:ja waarom doe ik het , denk dat ik ook verslaafd ben aan masturbatie , er gaag geen dag voorbij zonder dat ik het doe en moet zeggen dat ik het meestal 2 keer en soms wel 3 per dag doe ....
dat veranderd wel met de jaren, als puber zat ik me ook een eind in het rond te sjorren
wassup!
-

Raider - Aftastend

Raider schreef:cuteboyke2 schreef:ja waarom doe ik het , denk dat ik ook verslaafd ben aan masturbatie , er gaag geen dag voorbij zonder dat ik het doe en moet zeggen dat ik het meestal 2 keer en soms wel 3 per dag doe ....
dat veranderd wel met de jaren, als puber zat ik me ook een eind in het rond te sjorren
vandaar dus de botox.........
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

cuteboyke2 schreef:ja waarom doe ik het , denk dat ik ook verslaafd ben aan masturbatie , er gaag geen dag voorbij zonder dat ik het doe en moet zeggen dat ik het meestal 2 keer en soms wel 3 per dag doe ....
Postzegels verzamelen (ik noem maar wat) is ook leuk,(nou ja), beter:
zoek een vriendje
-

Jamie - Moderator

Ik ben een echte rukverslaafde, vaak zeg ik : morgen , niet rukken! & tot het die volgende morgen is dan s'morgens begin ik al m'n piemel te trekken, gelukkig is hy groot , en maakt dat het ook aangenaam! XD
-

Rukkrtje - Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes