Aftrekken voor € 130,00
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoek van Holland - Woensdag 17 augustus j.l. is in de duinen van Hoek van Holland betrapt omdat hij zichzelf aan het mastruberen was. Enkele passanten belde de politie en de man kon mee naar het bureau na doorgeven van signalement. Deze 'aftrekpost' is helaas niet van de belasting af te trekken want de man kreeg € 130,00 boete wegens openbare zedenschennis. Een duur trekkie!
Bron: WOS RTV Teletext - Westland
Bron: WOS RTV Teletext - Westland
-

fitboy - Aftastend

130 euro??? Die is genaaid waar je bij staat! Op p-plaats De Haar bij Amersfoort surveilleren tegenwoordig agenten in burger. Op het moment dat je je broek laat zakken, krijg je een bon van 25 euro! Zelfde als bij parking De Kriekampen in Best. Is gewoon een wettelijk vastgesteld bedrag. Maar 130 euro??? Da's echt te gek voor woorden!
-

bartjebarneveld - Expert

Dat is altijd het achterlijke ervan! De meest jongens die betrapt worden, vragen niet naar de ID van de agenten. Moet je dus ALTIJD doen! Anders krijg je van die George Michael-toestanden: Agent in burger staat met z'n pik te spelen en uit te dagen. En op het moment dat je toehapt en je pik uit je gulp laat vallen ben je ineens onzedelijk en pleeg je schennispleging in openbaar gebied.
Ik ben zelf een keer midden in de nacht (had niks met sex te maken
) op de snelweg aangehouden onder een viaduct door 1 of andere gek met een zwaailicht op het dak van z'n auto. Zei dat ie agent in burger was. Hij wilde paspoort zien en zo. Toen ik vroeg naar zijn ID, smeet ie het paspoort terug in m'n auto, rende naar zijn wagen en stierde weg. Ik denk er nog vaak aan. Was zo'n rare gewaarwording. Waarschijnlijk heb ik 'm betrapt. Maar mijn advies aan iedereen is: Vraag naar de ID van de agent. Je hebt er recht op!
Ik ben zelf een keer midden in de nacht (had niks met sex te maken
-

bartjebarneveld - Expert

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex