Het is nu 17 mei 2012 23:46

advies nodig

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor hotandcrazy » 29 jul 2010 16:29

hey allemaal net nieuwe hier dus vergeef me alvast als ik iets fout doe :mrgreen:

nou 2 jaar geleden heb ik voormezelf geaccepteerd dat ik Bi ben,ben nog niet uit de kast maar heb daar eigelijk ook geen behoefte aan :wink:
nu heb ik sinds een paar dagen msn contact met een leuke top via msn en we hebben afgesproken om na de vakantie aftespreken en .... wat leuks te gaan doen :oops: :DC
alleen is het me eerste keer en ik ben er eigelijk een beetje bang/zenuwachtig voor enige tips om het wat minder temaken ?

gr hotandcrazy
hotandcrazy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 29 jul 2010 17:21

Relax, doe alles rustig aan. Als het klikt met deze top wordt het vast geen probleem. Blijf vooral communiceren, vertel hem dat je een beetje nieuw bent op dit gebied en laat het merken wanneer iets niet goed voelt. Ook wanneer het wel goed voelt natuurlijk.

Dan kan er weinig mis gaan.

Play safe.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor hotandcrazy » 01 aug 2010 17:35

bedankt fijn dat een iemand reageert :lol:
hotandcrazy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Znikimot » 02 aug 2010 08:17

Geef jezelf vooral tijd. Forceer niets. En doe het idd rustig aan.
Znikimot
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor hotandcrazy » 02 aug 2010 12:21

waren julie dan helemaal niet zenuwachtig de eerste keer :shock:
hotandcrazy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 02 aug 2010 13:10

als je iets weken van te voren plant heb je alle tijd om zenuwachtig te worden
denk dat de meeste 1e keren spontaan verlopen en dus geen reden cq tijd hebt om zenuwachtig of bang te worden
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor hotandcrazy » 02 aug 2010 14:50

ja dat klinkt opzich wel logisch ja als je er weken over nadenkt word je inderdaad zenuwachtig :lol:
ik ga gewoon naar hem toen en ik zie wel hoe het afloopt.
inieder geval bedankt voor de tips iedereen :wink:
hotandcrazy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 02 aug 2010 18:42

we horen wel hoe 't afloopt he..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor hotandcrazy » 04 aug 2010 21:46

ja ik vertel precies hoe het is gegaan als iemand nog ander tips heeft posten staat vrij :oops:
hotandcrazy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 04 aug 2010 23:54

Ik denk dat als je al relaxed naar die date toegaat er weinig fout kan gaan. En ga vooral niet stressen omdat je bang bent niet relaxed genoeg te zijn - dat werkt niet. :wink:

Persoonlijk zou ik niet zo snel voor seksdates (of überhaupt dates) gaan. Ik laat dingen liever z'n beloop. Klikt het met een jongen, dan is dat mooi. Zo niet, dan is er nog geen man overboord. En mocht een jongen zin hebben in een pleziertje, dan wil ik hem daar soms ook best bij helpen.

Mits ik hem leuk vind natuurlijk.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor PaulPeter » 06 aug 2010 19:30

Misschien helpt het als je bedenkt dat die top waarschijnlijk ook een beetje zenuwachtig is. Het is voor hem bij jou ook de eerste keer.
Als het klikt dan gaat het bijna vanzelf. Voel je niet gedwongen dingen te doen die je eigenlijk niet zo leuk vindt. Het is een top en je denkt misschien dat hij je anaal zal nemen. Dat hoeft niet! Als je hem niet leuk vindt of als je het zelf nog niet durft of wilt dan doe je het niet. Het advies van Diederick is een goed advies: wel een leuke jongen, maar angst om geneukt te worden, dan is er nog wel een andere manier om het toch fijn te hebben en misschien lukt het dan (als je een beetje aan elkaar gewend bent) de volgende keer wel.
Succes
PaulPeter
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex