Het is nu 17 mei 2012 23:43

Advies gevraagd..........

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Ricardo » 19 dec 2003 09:50

Hi Dudes,

Tot nu toe ben ik altijd wat je noemt een macho hetero geweest, heb redelijk veel vrouwen gehad en zo'n beetje alles gedaan wat je maar kunt verzinnen.

Ik woon samen met een dame sinds een paar jaar en nu ik ouder wordt (39) komt er ineens wat anders om de hoek kijken, ik krijg steeds meer erotische fantasieen waarin ik sex heb met heren.
Ik zal jullie de details besparen maar het is behoorlijk kinky, mijn vraag is even simpel als moeilijk:
Zijn er onder jullie mensen die dit ook beleefd hebben en hoe ging je hier mee om, gaf je eraan toe, of is het een passerend iets wat leeftijd gebonden is?
Of komt het doordat ik iedere fantasie in heteroland wel zo'n beetje beleefd heb, en onbewust een soort kick zoek?
Of zou ik gewoon een leuke gozer moeten zoeken en kijken waar het schip strand?

Veel vragen maar dat komt omdat het me ook bang maakt, mijn vader was gay maar heeft bijna zijn hele leven lang de hetero moeten uithangen, ik ben ervan overtuigd dat dit jaren van zijn leven gekost heeft, hij is jong gestorven, en nu na al die jaren begrijp ik dat de oorzaak een gebroken hart was.

Zou graag horen van mensen die hier op wat voor manier dan ook ervaring mee hebben, of denken dat ze mij een nuttig advies kunnen geven.
Dit is 100% serieus, als er iets is aan dit verhaal wat je stoort of ergert, zeg dan aub niets, het is al moeilijk genoeg om iemand te vinden met wie je hier normaal over kunt praten, het laatste wat ik wil is veroordeeld worden,

All the best, Ricardo
Ricardo
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 03 jan 2004 15:21

Zoek iemand die lijkt op dat waar je over fantaseert.
Probeer het daar mee uit.
Als het niet bevalt, dan weet je dat het pure fantasieen zijn.
Gast

Berichtdoor dolopvoeten » 03 jan 2004 16:51

Hi,

Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt, maar ik vertel het toch maar in grote lijnen. Wellicht dat het je toch iets helpt.
Al van kind af (ca. 6 jaar) heb ik mannen veel aantrekkelijker gevonden dan vrouwen. Met hen heb ik, althans erotisch of seksueel, niets.
Mannen dus. En bovendien heb ik toen ook al ontdekt dat ik m.n. een paar mooie mannenvoeten erg kon waarderen, want bijna al mijn fantasieen en (natte) dromen draaiden en draaien om mannenvoeten. Details geef ik hier niet, want die doen voor je vraag in feite niet ter zake. Ben je daar wel benieuwd naar, dan wil ik je daar wel over vertellen in een PB of mailtje.
Voor nu is het belangrijker te weten dat ik door omstandigheden pas zeer laat aan een (beperkte) coming out toegekomen ben. Dat was toen ik mijn eerste echte liefde heb ontmoet en dat ook met veel moeite aan de betreffende heb kenbaar gemaakt.
Het is overigens niets geworden; een afwijzing en veel verdriet.
Aan het toegeven aan en genieten van mijn voetfetish ben ik pas veel later toegekomen: 2 tot 3 jaar geleden. Eerder had ik het idee dat het toch maar raar was. En er zijn nog mensen, ook gay people, die er zo over denken. Maar nu ben ik zover dat ik me echt happy voel met mijn fetish en er op zijn tijd ook met volle teugen van kan genieten. En zeg nu zelf: is er een veiliger manier om met een man te vrijen dan je gevoelens voor hem te uiten via zijn voeten?
Maar goed, ik heb vroeger dus niet over mijn voorkeur kunnen praten en tegenwoordig doe ik dat nog maar tegenover zorgvuldig geselecteerde mensen.
Ik leef voor het grootste deel van de buitenwacht als een hetero en het feit dat ik geen vriend(in) heb vindt niemand echt vreemd. Want ik ben gehandicapt en dan is een relatie, op welke manier dan ook, toch niet zo snel aan de orde.
Ik ben eerlijk gezegd ook niet uit op een vaste relatie. Wel heb ik sinds ruim een jaar op afspraak regelmatig contact met een man. Daar heb ik in een bericht elders op dit forum al over gesproken.
Maar waar het nu om draait is dat ik dus nu eindelijk in praktijk kan brengen waar ik van kind af over heb gedroomd. Het heeft me veel moeite en zelfoverwinning gekost, maar ik ben blij dat ik nu zover ben.
Wat ik je wil zeggen is: heb je duidelijke erotische gedachten over mannen, probeer dan toch zover te komen dat je die een keer "in praktijk" brengt. Zo kom je er werkelijk achter hoe voor jou de vork aan de steel zit.
Overigens heb ik ook wel eens een verhaal gelezen van iemand, een overtuigd homo, die zijn leven lang alleen is gebleven en het hield bij erotische dromen over mannen, waarbij hij het "eerlijke handwerk" verrichtte. Hij was daar tevreden mee en misschien heeft dat ook wel iets omdat je op die manier plezier kunt hebben met iedere man die je maar wilt, hetero of homo, en je hem alles kunt laten doen wat jij leuk vind.

Het is een heel verhaal geworden en ik hoop dat je er iets mee kunt.

Strekte en succes gewenst.

:wink:
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Ricardo » 06 jan 2004 09:35

Bedankt voor de input, en of mensen een bepaalde fetish wel of niet waarderen zou ik mij niet druk over maken, uiteindelijk hebben we allemaal een fetish.

Ben in ieder geval bezig de "jonge onderzoeker" uit te hangen, voor de rest nemen we het stapje voor stapje,
Whatever gets you through the night is allright, om er maar eens een cliche uit te gooien.

Beste wensen voor jullie en de jouwen,

Ricardo
Ricardo
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 21 jan 2004 01:54

Hey Ricardo, vergeet niet dat alleen een man een andere man het lekkerst tot een hoogtepunt kan brengen. Hij weet tenslotte wat lekker is. Dat geldt overigens ook voor vrouw/vrouw relaties.
Gast

Berichtdoor Gast » 17 aug 2004 20:33

Ricardo en Dolopvoeten,
Op de vraag van ricardo moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik vind het wel een van de boeiendste vragen die er zijn. Mijn seksuele gevoelens wijzigden nooit. Sinds mijn 6 of 7 (zoals Dolopvoten) val ik op volwassen mannen (liefst boven 30) en dat is nooit gewijzigd. Ik zou wel eens willen weten hoe het komt dat je seksuele smaak op een bepaald moment wijzigt. Ik heb er zoals Dolopvoeten lang over gedaan om van mijn fetischistische kant volop te genieten. Ik ben fetischist van alles wat rond de penis van mannen draait: condooms, onderbroeken, gulpen en de riem.Alsook uiteraard de bobbel in de broek. Ik heb ontdekt dat er meer mannen zijn zoals ik. Bovendien onderwerp ik mij graag aan een man die erg beschermend is. Ook hier heb ik ontdekt dat er meerdere mannen in dat geval zijn . De combinatie van mijn fetisch en mijn beperkte onderdanigheid heeft mij al heel boeiende spelletjes opgeleverd. Te lang om hier uit te leggen. Mijn ervaring met onderworpenheid is heel positief. Mannen weten je grenzen heel goed in acht te nemen. Dat kan ik Ricardo verzekeren. Aarzel dus niet wat met een man op dat gebied af te spreken. Voor mij niets geiler dan heel kwetsbaar te zijn bij een man die alle beperkingen en grenzen in acht neemt. Ik heb mij nog nooit zo beschermd gevoeld.
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen