15 zijn is niet leuk!
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Hey!
Ik ben zelf 17 , en wou wel dat ik nog 15 was.... geloof me hoe jonger je bent hoe leuker het is
.
OT:
Mijn eerste vriendje heb ik ontmoet toen ik 13 was , en hij was 11... op 1 of andere manier wisten we bijde van elkaar dat we elkaar leuker vonden dan leuk en het gebeurde zo gewoon ... het is nu wel uit door een verhuizing , maar zou hem graag terug willen eigelijk.....
En ik snap ook precies hoe jij je voelt nu , als je een keer wil praten op msn stuur me dan een pm en laat je email adres achter!
Gr joey!
Ik ben zelf 17 , en wou wel dat ik nog 15 was.... geloof me hoe jonger je bent hoe leuker het is
OT:
Mijn eerste vriendje heb ik ontmoet toen ik 13 was , en hij was 11... op 1 of andere manier wisten we bijde van elkaar dat we elkaar leuker vonden dan leuk en het gebeurde zo gewoon ... het is nu wel uit door een verhuizing , maar zou hem graag terug willen eigelijk.....
En ik snap ook precies hoe jij je voelt nu , als je een keer wil praten op msn stuur me dan een pm en laat je email adres achter!
Gr joey!
- J17
- Aftastend

Maestro, als je zelf homo bent, weet je waatschijnlijk hoe ik me voel ... ik ben de enige openlijke homo op school, en mijn school bevat 4 leerjaren ... (tot 18) en we zijn zo met zen 400!!
Punt is, ik voel me alleen en onbegrepen, en het lijkt precies dat het buiten de school ook LIJKT alsof er geen homo's zijn waarmee ik een vriendschapsband mee zal kunnen hebben, dus laat staan relatie! Dus wat je zei is toch wel kwetsend ...
Btw, thanks Joey, zal ik onthouden! <3
Punt is, ik voel me alleen en onbegrepen, en het lijkt precies dat het buiten de school ook LIJKT alsof er geen homo's zijn waarmee ik een vriendschapsband mee zal kunnen hebben, dus laat staan relatie! Dus wat je zei is toch wel kwetsend ...
- antonino
- Aftastend

ik begrijp je echt ik ben zelf net 16 
maar ik durf niet uit de kast te komen laten we het zo zeggen ik zou het nooit durven om een jongen uit te vragen :s ik weet ook niet hoe ik kan zien of iemand ook op jongens valt hoe kan ik dat zien !!?
maar ik durf niet uit de kast te komen laten we het zo zeggen ik zou het nooit durven om een jongen uit te vragen :s ik weet ook niet hoe ik kan zien of iemand ook op jongens valt hoe kan ik dat zien !!?
- Chrisje x
- Newbie

moderator schreef:http://www.gayforum.nl/algemene-forumregels-versie-08-07-t1110.html
- antonino
- Aftastend

Jow gast, ik ben ook 15, en ik had ook eerst het gevoel wat jij hebt. Hoe gaat het nou in godsnaam verder?
Nou heb ik het geluk dat er een andere jongen bij mij in de klas zit waarvan ik denk dat ie mijn ook wel leuk vind, maar dat is denk ik vrij uitzonderlijk. Het enigste wat ik kan zeggen is dat je je er niet te veel druk om moet maken en dat het allemaal vanzelf op je afkomt. Ik bedoel, echt veel kan je er zelf nou ook niet doen als ik dat zo lees
Coen
Coen
- gayDuDe
- Newbie

Ik ben zelf ook 15 (bijna 16) en heb ook vaak het gevoel dat ik nooit een vriendje krijg.
Vooral omdat ik out ben, maar niemand op me af is gekomen en heeft gezegd of laten merken dat diegene mij wel ziet zitten, ga ik dan heel erg aan mezelf twijfelen, en wordt daar altijd heel erg chaggo van
Vooral omdat ik out ben, maar niemand op me af is gekomen en heeft gezegd of laten merken dat diegene mij wel ziet zitten, ga ik dan heel erg aan mezelf twijfelen, en wordt daar altijd heel erg chaggo van

- Sboy95
- Aftastend

antonino schreef:Maestro, als je zelf homo bent, weet je waatschijnlijk hoe ik me voel ... ik ben de enige openlijke homo op school, en mijn school bevat 4 leerjaren ... (tot 18) en we zijn zo met zen 400!!
Hey gast, maak je geen zorgen. Ik heb tot nu toe 3 relaties gehad: 2 gozers (eikels...) en 1 meid. Maar ik heb wel veel 'flings' gehad, zeg maar. Dat we elkaar leuk vonden. En sinds ik erachter ben da'k lesbisch ben heb ik die meiden via internet ontmoet. Gewoon via internet en heeeel voorzichtig zijn.
Queen of hearts
</3
</3
-

JustMe1112 - Aftastend

pfff wat lastig he als je lichaam vol hormonen zit en je zo ongedurig bent als de pest.....
je kunt misschien je computer programmeren maar niet je leven en dat is maar goed ook, anders zou er geen pest aan zijn.
wandel 't eerste 't beste bos in en ga op je knieeen bij de eerste de beste man die je tegen komt....
Dat wil je niet!!!
ga door met een leven en zorg dat dat interessant is, zorg voor studie, een beetje werk en hobby's en die hormonen, daar trek je maar mee, makkelijk zat
als je meer wilt weten of hoe iets verloopt is er eigenlijk 1 die ik met name wil noemen hier, die ook 15 is geweest en die jullie veel meer kan vertellen over hoe iets gaat.
Hij kent mij(ons) persoonlijk en weet niet of dat een toekomstbeeld is wat je je voor moet houden, maar inhoudelijk kan hij 't prima beargumeteren.
Maar schrale troost, ook hij is geen 15 meer en weet dat met 't ouder worden geluk je makkelijker toekomt.
Nu wellicht de hormonen, maar 't echte leven gaat beginnen, en dat duurt nog heel lang
je kunt misschien je computer programmeren maar niet je leven en dat is maar goed ook, anders zou er geen pest aan zijn.
wandel 't eerste 't beste bos in en ga op je knieeen bij de eerste de beste man die je tegen komt....
Dat wil je niet!!!
ga door met een leven en zorg dat dat interessant is, zorg voor studie, een beetje werk en hobby's en die hormonen, daar trek je maar mee, makkelijk zat
als je meer wilt weten of hoe iets verloopt is er eigenlijk 1 die ik met name wil noemen hier, die ook 15 is geweest en die jullie veel meer kan vertellen over hoe iets gaat.
Hij kent mij(ons) persoonlijk en weet niet of dat een toekomstbeeld is wat je je voor moet houden, maar inhoudelijk kan hij 't prima beargumeteren.
Maar schrale troost, ook hij is geen 15 meer en weet dat met 't ouder worden geluk je makkelijker toekomt.
Nu wellicht de hormonen, maar 't echte leven gaat beginnen, en dat duurt nog heel lang
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Je bent nog 15 echt ik zou er alles voor doen om een paar jaartjes terug te krijgen ik heb het pas een week geleden aan me ouders verteld.
verder moetje gewoon lekker op msn of natuurlijk even rond kijken op dit forum naar leuke jongens, misschien komt er nog wat van
verder moetje gewoon lekker op msn of natuurlijk even rond kijken op dit forum naar leuke jongens, misschien komt er nog wat van
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde